Zakup medijskog prostora najviše se koristi za podizanje svesti o brendu ili proizvodu i zato ima važnu ulogu u kreiranju slike potrošača. Iako je ovaj vid oglašavanja nekada skuplji od nekih drugih vidova (kao što su Google oglašavanje ili Facebook oglašavanje), njegovo korišćenje je neophodno za svaku firmu, koja ne želi samo da proda svoj proizvod – već želi i da učvrsti svoje mesto na tržištu, tj. poveća “brand awareness”. Taj vid oglašavanja podrazumeva zakup medijskog prostora u premium štampanim i elektronskim medijima koji imaju veliko poverenje potrošača i veliku čitanost (veliki reach).
TESLA-MEDIA doo svojim klijentima, osim pružanja usluge oglašavanja u štampanim i elektronskim medijima, pruža i besplatnu uslugu medija planiranja, preuzimanje komunikacije sa medijima i redovno izveštavanje o statusu kampanje tokom celog njenog toka. Takođe, u sam proces planiranja uključena je i detaljna analiza ciljne grupe koja je adekvatna za temu vaše kampanje i, shodno tome, izrada detaljnog predloga media plana koji se šalje vama na odobrenje.
PR USLUGE - Odnosi sa medijima