Štampani i elektronski mediji

Zakup medijskog prostora najviše se koristi za podizanje svesti o brendu ili proizvodu i zato ima važnu ulogu u kreiranju slike potrošača. Iako je ovaj vid oglašavanja nekada skuplji od nekih drugih vidova (kao što su Google oglašavanje ili Facebook oglašavanje), njegovo korišćenje je neophodno za svaku firmu, koja ne želi samo da proda svoj proizvod – već želi i da učvrsti svoje mesto na tržištu, tj. poveća “brand awareness”. Taj vid oglašavanja podrazumeva zakup medijskog prostora u premium štampanim i elektronskim medijima koji imaju veliko poverenje potrošača i veliku čitanost (veliki reach).

TESLA-MEDIA doo svojim klijentima, osim pružanja usluge oglašavanja u štampanim i elektronskim medijima, pruža i besplatnu uslugu medija planiranja, preuzimanje komunikacije sa medijima i redovno izveštavanje o statusu kampanje tokom celog njenog toka. Takođe, u sam proces planiranja uključena je i detaljna analiza ciljne grupe koja je adekvatna za temu vaše kampanje i, shodno tome, izrada detaljnog predloga media plana koji se šalje vama na odobrenje.

 

PR USLUGE - Odnosi sa medijima

Tokom višegodišnje saradnje, razvili smo čvrste veze sa najznačajnijim predstavnicima medija na lokalnom, regionalnom i nacionalnom nivou. Zato smo u savršenoj poziciji da uspostavimo i održavamo odnose između vaše kompanije i medija. Tu smo za sve, od stalnog prisustva u medijima do rešavanja krizne situacije preko medija.

USPEŠNE PRIČE SVOJIH KLIJENATA PRETVARAMO U USPEŠNE PRIČE ZA MEDIJE

Ono što vi prodajete ili predstavljate javnosti, mi „presvlačimo“ u priče koje vaša publika razume i želi da čuje. Ako nešto prodajete ili pravite, vaši proizvodi i usluge treba da dođu do svojih kupaca. Ako zagovarate neke ideje ili pokrećete inicijative, treba da ih čuju građani koji su za njih zainteresovani. Mi vam u tome pomažemo. Biramo medije, krojimo poruke, pravimo priče, uspostavljamo kontakte, podstičemo interesovanje potrošača ili publike za vas i ono što radite. U tradicionalnim štampanim i elektronskim medijima, kao i na društvenim mrežama.